.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترويج مصرف مواد مخدر در آرايشگاه‌هاي زنانه مازندران

فرمانده انتظامي مازندران گفت: ترويج مصرف مواد مخدر در آرايشگاه‌هاي زنانه در مازندران ديده شده است.

عليرضا مسكني پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بسياري از آرايشگاه‌هاي زنانه مواد مخدر در قالب تغذيه به پوست يا با عنوان‌هاي مختلف ترويج داده مي‌شود.

* افزايش كشف كالاي قاچاق در استان
وي با اشاره به افزايش كشف كالاي قاچاق در استان مازندران ارزش ريالي كالاهاي قاچاق را بالغ بر 370 ميليارد ريال عنوان كرد و افزود: دريافت تجهيزات ماهواره در بالاترين سطح كشفيات قاچاق مواد مخدر است و در كنار آن كشف سيگار، مكمل‌هاي قضايي، سلاح‌هاي جنگي و پرنده شاهين نيز ديده مي‌شود.
مسكني به مأموريت پليس مبارزه با مواد مخدر استان اشاره كرد و بيان داشت: در شش ماه گذشته 944 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف شد كه اين كشفيات نسبت به مدت سال قبل كاهش داشت.

* مصرف مواد مخدر صنعتي به مواد سنتي
وي با بيان اينكه كاهش كشفيات به معني كاهش مصرف نيست، گفت: مواد مخدر الان از سنتي به صنعتي تغيير يافته است كه اين جهش صنعتي شدن مواد مخدر در افغانستان در قالب لابراتوا و با تجهيزات پيشرفته درست مي‌شود.
فرمانده انتظامي مازندران كشف ماده مخدر شيشه را بسيار سخت‌تر از ماده مخدر سنتي خواند و گفت: كشف ماده مخدر شيشه در زماني كه به مكاني مراجعه مي‌كنيم به دليل حلال بودن سخت است.

* آمار تعداد مبتلايان به مواد مخدر دقيق نيست
وي با اشاره به اينكه آمار دقيقي از تعداد افراد معتاد در دست نيست، خاطرنشان كرد: سن مصرف مواد مخدر در استان تغيير كرده است اينكه گفته مي‌شود اين تعداد از دانش‌آموزان يا افراد جامعه معتاد هستند، درست نيست.

* كشف 5 كارگاه توليد شيشه و كراك در مازندران
شايد سال‌هاي قبل كسي ماده مخدري به نام شيشه را نمي‌شناخت اما امروز شيشه در كنار ساير مواد مخدر نام آشنايي شده است كه فرمانده انتظامي مازندران در اين باره مي‌گويد: در استان مازندران پنج كارگاه توليد شيشه و كراك در مازندران شناسايي و 27 نفر دستگير شدند.
وي تصريح كرد: به مراكز توليد اين ماده مخدر آشپزخانه مي‌گويند.
فرمانده انتظامي استان مازندران در مورد اجراي طرح مبارزه با مفاسد اخلاقي نيز تصريح كرد: 21 هزار و 480 نفر دستگير شدند كه بخش اعظمي از اين موارد مبارزه با بدپوششي بوده است.
وي از دستگير شدن 2 هزار و 893 نفر در قالب مزاحمان خياباني خبر داد و بيان داشت: اين پديده خاص مازندران نيست.

* پلمپ 300 واحد صنفي در مازندران
مسكني از پلمپ 300 واحد صنفي در مازندران خبر داد و يادآور شد: 3 هزار و 885 بازديد از واحدهاي صنفي مازندران بازديد شدند كه از اين تعداد 13 هزار و 185 واحد تذكر صنفي داده شد و 300 واحد صنفي كه كارهاي غير اخلاقي مي‌كردند پلمپ شد.

* 7 هزار تصادف در محورهاي داخلي مازندران
وي از وقوع هفت هزار فقره تصادف در محورهاي داخلي مازندران خبر داد و گفت: هر چند نسبت به مدت گذشته اين ميزان تصادفات كاهش داشته است اما 122 نفر بر اثر تصادفات داخل شهري در مازندران در شش ماه گذشته جان خود را از دست دادند.

* كلاه‌هاي ايمني موتورسواران ايمن نيست
مسكني در مورد تصادفات موتورسواران نيز بيان داشت: 30 تا 35 درصد تصادفات استان توسط موتورسواران بوده است كه از اين تعداد 90 درصد منجر به فوت مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه از پيرمرد 90 ساله تا كودك 10 ساله موتورسوار مي‌شوند، تصريح كرد: كلاه ايمني را كه بيشتر موتورسواران استفاده مي‌كنند، استاندارد نيست.

* اعمال قانون براي 304 هزار خودرو در مازندران
فرمانده انتظامي مازندران كه در اين نشست در مورد عملكرد شش ماه گذشته پليس در مازندران سخن مي‌گفت، ادامه داد: در شش ماه گذشته براي 304 هزار و 840 خودرو اعمال قانون شد كه اين ميزان نسبت به مدت مشابه 12 درصد رشد را نشان مي‌دهد.

* مصالحه 2 هزار پرونده خانوادگي
وي با اشاره به فعاليت مركز اطلاع‌رساني پليس مازندران گفت: با فعاليت مشاوران مركز انتظامي مازندران پرونده 2 هزار و 824 خانواده‌اي كه به مراكز مشاوره مستقر در كلانتري‌ها مراجعه داشتند به مصالحه ختم شد.

* مسكني به سئوالات خبرنگاران نيز پاسخ داد
وي در پاسخ به سئوالي در مورد افزايش ناهنجاري‌هاي اجتماعي نيز گفت: اينكه بيان شود، تمام نابهنجاري‌ها توسط پليس كنترل و حل مي‌شود، درست نيست چراكه بسياري از ناهنجاري‌ها نيز كشف نمي‌شود؛ در دنياي فعلي جرم شرايط پيچيده‌اي پيدا كرده ، بسياري از جرائم سيستمي و مجازي را نمي‌توان كنترل كرد.
مسكني در مورد افزايش شدت كيف‌قاپي در استان نيز اظهار داشت: در شهرهاي ديگر مازندران افزايش آماري ديده نشده است و در شهرستان قائمشهر افزايش ديده مي‌شود.
وي طرح سالم سازي دريا در مازندران را همانند ديگر مسئولان يك طرح ملي دانست و در اين‌باره اعلام كرد: طرح سالم‌سازي دريا در مازندران بيشتر از 10 كيلومتر نيست اين در حالي است كه مازندران در هر جا ساحل دارد و مردم مي‌توانند از هر جاي از ساحل استفاده كنند.

* پيمانكاران فقط به فكر دريافت پول هستند
به گزارش فارس، فرمانده انتظامي مازندران در مورد اجرا نشدن درست طرح‌هاي سالم‌سازي دريا نيز گفت: 700 نقطه در مازندران به دريا راه دارد و گاهي ناامني نيز ديده مي‌شود.
وي با بيان اينكه شهرداري‌ها طرح‌هاي سالم‌سازي را به پيمانكاران واگذار مي‌كنند، خاطرنشان كرد: پيمانكاران فقط به فكر دريافت پول هستند.

* ستاد مبارزه با مواد مخدر براي پاكسازي عباس‌آباد نكا
فرمانده انتظامي مازندران در مورد پاكسازي نقطه جرم‌خيز عباس آباد نكا گفت: از ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور آمدند طرحي را براي پاكسازي اين منطقه در دستور كار داريم كه يك بحث امنيتي است با شوراي تامين استان نيز وارد جلسه شده ايم، آنچه مهم است شواي هماهنگي مبارزه با مواد مخد كشور نسبت به محله جرم‌خيز عباس‌آباد نكا حساس شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.